Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2011 11:05 - Благоевградчанката Г. Георгиева: В М-Тел ме измамиха жестоко
Автор: bymyself Категория: Технологии   
Прочетен: 1335 Коментари: 7 Гласове:
2



Вместо карта, която да ползвам 4 дни, ме вързаха с договор за 2 г.  От дълго време работя в Италия, а от 2007 г. не се бях прибирала в Благоевград и сега по настояване на децата със съпруга ми си дойдохме за 4 дни.

Още първия ден решихме с мъжа ми да си вземем български карти за мобилните апарати, за да не ползваме италианските. Тъй като дори не знаехме кои са мобилните оператори, влязохме в първия офис, на който се натъкнахме - на М-Тел на уличката между ГУМ и пощата. Изрично обяснихме, че ни трябват карти само за 4 дни, които после няма да ползваме, защото си заминаваме за Италия.

Момичето веднага ни зарина с оферти, коя от коя по-промоционални, накрая ни предложи 2 карти и 1 телефон, който ни се полагал безплатно. Платихме за това 30 лв. Съпругът ми подписа договора, а от М-Тел обещаха да активират картите веднага.  Активираха ги след 27 часа, защото имали някакъв технически проблем - поне така ми обясниха при неколкократните ми позвънявания. Похвалихме се на приятели с картите и новия телефон, те проявиха интерес към подписания договор и едва тогава го зачетох и аз. Оказа се, че са ни измамили да подпишем договор за 2 години, по време на който през цялото време трябва да плащаме. 

Признавам си, че вдигнах страхотен скандал в офиса на М-Тел, където отидох с искане договорът веднага да бъде прекратен. Момичето, което подлъга съпруга ми да се подпише, предложи да пуснем една молба със свободен текст да се анулира сключеният договор и по какви причини.  Пуснахме. Оказа се обаче, че това не е краят - след месец мъжът ми трябвало да дойде отново от Италия в България, за да провери на място дали мобилният оператор е съгласен да разтрогне договора, или не.  За мен най-лесно беше да си заминем на четвъртия ден в Италия и да оставим М-Тел да ни таксува сметки, или да търси съпруга ми по целия свят, за да ги плати. Не желаем обаче да оставяме борчове зад гърба си.

За съжаление при искането на М-Тел да дойдем на място след месец, за да прочетем височайшия им отговор, най-вероятно ще стане точно така.  Мислехме си с мъжа ми, че в България нещата са се променили, планирахме да се огледаме през краткия си престой тук за евентуален бизнес, който бихме могли да започнем в Благоевград. След тази измама, на която семейството ми стана жертва, вече обаче гледам колкото може по-бързо да си тръгна от България и никога да не се върна обратно.

В-к Струма



Гласувай:
2



1. mitkaloto - Мила родна картинка!
30.12.2011 11:44
Мила родна картинка!
цитирай
2. анонимен - Драго
30.12.2011 12:08
Не мога да разбера тези хора говорят, че се надявали България да се е променила, ама правната им култура е слаба. Подписали са договор за 2 години. Не са ги карали насила.
цитирай
3. анонимен - Красимир
30.12.2011 15:20
Много неграмотна жена. Какъв договор е сключвала и не е видяла, че е за две години.
цитирай
4. анонимен - Марта
30.12.2011 16:20
Наистина е доста неграмотност има в това поведение. С какво могат да ти помогнат медиите, след като си подписал договора вече.
цитирай
5. анонимен - Rios
03.01.2012 09:15
Тази като живее в Италия нали е много отворена. Да е гледала какво подписва.
цитирай
6. анонимен - Морбит
03.01.2012 09:43
Абе писна ми да ми обясняват в българия какво било всичко гадно. Да си стои в италия тогава.
цитирай
7. анонимен - Кога ще разберем, че е време...
03.01.2012 16:51
да не се лъжем бе хора. Днес Вие ме лъжете утре аз Вас и до кога ще живеем в този цирк и постоянно ще се оплакваме един на друг, че сме излъгани. Нека да спрем тази безумна въртележка. ОТ НАС САМО ЗАВИСИ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bymyself
Категория: Спорт
Прочетен: 24274
Постинги: 7
Коментари: 36
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930